بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حسن روشن : فشار شدیدی روی قلعه نویی است.

پس چرا اینقدر دیر آقای روشن!؟
باید اذعان کرد استقلال با وجود مشکلات داخلی و مسائل پیدا و پنهانی که در این تیم وجود دارد، در اغلب دیدارهای این فصل - چه در لیگ برتر، چه در جام حذفی و چه در لیگ قهرمانان آسیا - بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. نتایج رضایتبخش و بازی های با کیفیت استقلال در شرایطی اتفاق افتاده که این تیم از ابتدای فصل با حاشیه های فراوانی دست و پنجه نرم کرده و مشکلات مالی شدیدی را نیز به صورت کم سابقه ای تجربه کرده است.
بی شک می توان قسمت عمده این نتایج را به توانایی های فنی و مدیریتی سرمربی این تیم امیر قلعه نویی نسبت داد. قلعه نویی با هوشمندی توانسته است هم تیم داخل میدان را از نظر فنی مدیریت کند و هم با استفاده از قابلیت های خاص خود با حاشیه های فراوان استقلال به گونه ای روبرو شود که کمترین عوارض را بر تیم به جای بگذارد.
در این شرایط امیر قلعه نویی فشار انتظارات طرفداران استقلال و برخی بی مهری ها که از سوی سکو نشینان صورت می گیرد را تحمل می کند.اگر به این مسائل مسئولیت های فنی و مدیریت حاشیه های تمام نشدنی استقلال را نیز اضافه کنید به اوج فشار طاقت فرسایی که بر شانه های امیر قلعه نویی سنگینی می کند پی خواهید برد.
بزرگترین پیروزی
پس چرا اینقدر دیر آقای روشن!؟آیا شما در ابتدای مسابقات لیگ در طی مصاحبه های مختلف مدعی نبودید که قلعه نویی امسال نمیتواند با استقلال در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرد و دوره وی دیگر تمام شده و باید خانه نشین بشود!؟
آیا تمامی موارد مطرح شده در طی این یکی دو هفته اتفاق افتاده که شما قبل از آن و از ابتدای فصل فقط انتقاد می کردید و لاغیر!در حال باز هم ماهی را هر وقت از آب بگیریم،تازه است!
لطفا از تیمی که سالها برایش زحمت کشیده اید و عرق ریختید حمایت بیشتری داشته باشید.البته نه بخاطر شخص امیر قلعه نویی،بلکه ابتدا بخاطر هواداران و بعد خودتان .سربلندی و موفقیت استقلال حتما باعث مباهات و افتخار شما هم خواهد بود



نظرات شما عزیزان:

گوشی ارزان
ساعت23:59---13 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز. گوشی های چینی ارزان مشابه اصلی ایفون و گلکسی و نوت به تعداد محدود وارد شده و آماده فروش است. اگر دوست دارید شما هم گوشی برند داشته باشید لازم نیست چند میلیون هزینه کنید. (کی می دونه اصلی نیست؟!!)
برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.
توجه کنید : سفارش تلفنی نداریم. حتما فرم سفارش را تکمیل کنید تا محصول مطمئن به دست شما برسد.

از سایر محصولات سایت نیز بازدید کنید ضرر نمی کنید زیرا این فرصت ممکن است تکرار نشود.

از این که پیام را خواندید و حذف نکردید متشکریم و روز خوبی برایتان آرزومندیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 2 / 1392برچسب:پیشکسوتان,حسن روشن,انتقادات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com